زیماگردی

آشنایی با جاذبه های گردشگری و آفر تورهای داخلی و خارجی

زیماگردی

آشنایی با جاذبه های گردشگری و آفر تورهای داخلی و خارجی

زیماگردی:
آشنایی با جاذبه های گردشگری و معرفی تورهای مختلف داخلی و خارجی،زمینی و هوایی

تلگرام : telegram.me/zimagardi

اینستاگرام: Zimagard

زیما لغت اوستایی بمعنی زمین می باشد.زیست در زیما یعنی زندگی وحیات جاودانه وحفاظت از زمینی که درآن زیست می کنیم.

نکات امنیتی برای رفتن به سفر با آرامش

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ

 نکات امنیتی برای رفتن به سفر
 گشت های امنیتی در مناطق مسکونی، اماکن عمومی، مراکز تجاری و ... در تابستان به دلیل مسافرت و رفت و آمدهای زیاد، افزایش می یابد. انتظار می رود مردم نیز برای حفظ امنیت جانی و مالی خود، نکاتی را رعایت کنند تا همکاری های لازم با مامورین صورت گیرد.





برخی از نکات امنیتی برای سفر رفتن را در زیر مطرح می کنیم.



1. حفظ امنیت خانه
باید قبل از سفر رفتن  اقدامات احتیاطی لازم را برای تامین امنیت خانه فراهم آورید. قبل از ترک خانه اطمینان حاصل کنید که تمامی پنجره ها کاملا بسته است و بعد از خروج نیز در رابه خوبی ببندید.از نگه داشتن اشیاء با ارزش و پول در خانه خودداری کنید، قبل از سفر رفتن آنها را نزد بانک امانت بگذارید.ماشین خود را به خوبی در پارکینگ ، پارک کنید و قفل کنید.ماشینی که در خیابان به حال خود رها می کنید ، بیشتر در معرض آسیب و سرقت است.

 




2. اقدامات ایمنی در خانه
زمانی که از خانه خارج می شوید ، پنجره ها را کامل می بندید و وسیله ی تهویه ی هوا نیز خاموش می شود.جلوگیری از نفوذ کامل هوا ، ممکن است مشکلی پیش آورد.پس قبل از سفر مواد شیمیایی و قابل اشتعال را از خانه خارج کنید تا یا ایجاد یک جرقه ی کوچک برق ، کل خانه دچار آتش سوزی نشود.

 





3.امنیت فرودگاه
ساعت پرواز و شماره ی صندلی در بلیط مشخص است.ممکن است ساعاتی نیز به دلیل تاخیر با معطلی مواجه شوید.اسنادی که در قسمت امنیتی مورد نیازتان خواهد شد را آماده نگه دارید.چمدانها نیز باید دقایقی قبل از پرواز برای رد شدن از قسمت امنیتی واگذار شود.هرگونه اضافه بار و یا وسایل ممنوعه در این قسمت برایتان مشکل ساز خواهد شد.

 





4. چک کردن چمدان ها
ناخن گیر، سوهان، ریش تراش، غلاف پلاستیکی، انواع چاقو، کارد و چنگال، انواع پیچ گوشتی، فندک، ابزار تیز، قیچی و ... تعدادی از وسایلی هستند که اگر در کیف دستیتان باشند، ضبط خواهند شد. البته وجود برخی از وسایل مانند: مایع جات بیش از 1 لیتر، مواد منفجره و اشتعال زا، سلاح و ... نیز در چمدان مجاز نیست.










موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۸
م. ع.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی